رمان | دانلود رمان جدید

دانلود جدید ترین رمان های عاشقانه داستان های عاشقانه دانلود رمان جدید،Download Roman irani jadid،دانلود رمان های جدید ایرانی نودهشتیا،خواندن رمان آنلاین

رمان | دانلود رمان جدید

دانلود جدید ترین رمان های عاشقانه داستان های عاشقانه دانلود رمان جدید،Download Roman irani jadid،دانلود رمان های جدید ایرانی نودهشتیا،خواندن رمان آنلاین

دانلود رمان حسرت همیشه جاوید کامپیوتر،pdf،ایفون،جاوا،اندروید

دانلود رمان حسرت همیشه جاوید برای کامپیوتر Pdf 
دانلود رمان بسیار زیبای حسرت همیشه جاوید برای گوشی اندروید و آیفون
رمان حسرت همیشه جاوید با لینک مستقیم و رایگان از سرور اختصاصی وبلاگ بیان
نویسنده: خانم سکینه سادات موسوی
با تشکر از نویسنده عزیز بابت نوشتن رمان زیبای حسرت همیشه جاوید
تعداد صفحه 97 Pdf
قسمتی از رمان:
دیدار مجدد فرزندانم برایم تسکینی است. وقتی خسته از کار روزانه به خانه برمی گردم و آغوش باز و گرمای وجود آنها را حس می کنم جانی تازه می یابم. در این هنگام است که درک می کنم چقدر مادر بودن شیرین و لذت بخش است و چه سعادتمندم من که مادر چنین فرزندانی هستم.
صاحب یک تولیدی پوشاک هستم و این خانه را به تازگی با فرزندانم برای خودمان آماده ساخته ایم. امروز دخترم سارا غذای مورد علاقه ام را پخته است و خانه را چنان آراسته که آدمی از بودن در این مکان سرمست می شود. او را می بینم که جلوی آینه موهایش را شانه می زند لبخندی می زنم و به یاد زمانی می افتم که همسن و سال او بودم. وقتی در آینه نگاهش با نگاهم تلاقی کرد لبخندی برل بنشاندم او هم لبخندی زد و در همین موقع بود که به سوی من آمد و گفت:
– چی شده مادر خوبم… به چی می خندیدی؟
– به چیزی نمی خندیدم فقط فکر می کردم.
– به چه چیزی فکر می کردی...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی